FANDOM

Rahkshik to toa który powstał na Artahce.

HistoriaEdytuj

MatoranEdytuj

Rahkshik nie był typowym matoraninem. Był stworzony przez Artahkę jako matoranin o nieaktywnej mocy protodermis. Pracował razem z innymi tworząc maski kanohi. Jego hobby były poszukiwania. pewnego razu znalazł kamień Toa. Chciał oddać go Artahce, jednak ten powiedział, że to przeznaczeniem Rahkshika jest stać się Toa. Matoranin dotknął kamienia, i stał się Toa.
Rahkshik jako Matoran

Rahkshik jako Matoranin

ToaEdytuj

Rahkshik nie mógł się przez minutę otrząsnąć po przemianie. Później dowiedział się o swojej mocy - teleportacji. Użył jej by dostać się na Metru Nui, aby móc się nauczyć kontrolować moce. Poznał wtedy Lemona - Toa Żelaza. Zaprzyjaźnili się i razem zateleportowali się na Voya Nui. Wtedy to spotkali dwa hydruka zbierające powietrze. Polubili je z wzajemnością. Od tamtej pory Hydruka chodziły wszędzie z dwójką Toa. Rahkshik wpadł na pomysł aby nazwać je Kovik i Onuvix. Aktualnie wraz z Turagą Kovrilem, Kovikiem i Onuxivem, Cordaxem, Toa Lemonem, Toa Lumixem i Toa Diraxem założyli drużynę mającą na celu walkę z Teridaxem. Aktualnie miał należeć do "Władców cieni" (inna organizacja), lecz projekt został odwołany.

Rahkshik serfuje na mieczu

Rahkshik serfuje na mieczu

Broń i umiejętnościEdytuj

Rahkshik jak matoranin nie miał żadnych specjalnych zdolności. Jako broń nosił dwa sztylety. Mogły one wyssać część mocy przeciwnika i albo ją zmagazynować, albo wyładować w podmuchu energii zależnym od ilości energii zmagazynowanej. Po przemianie w toa jego sztylety połączyły się w trwalszą wersję i stworzyły ostrze miecza. Miotacz Midak Rahkshik znalazł na pustyni Po-Metru. Jest ulepszony, gdyż światło Karda Nui dzięki temu nie ucierpi.

Jako maskę nosi Kanohi Krixen, maskę Inteligencji. Dzięki niej może w wybranym przez siebie momencie zyskać wiedzę o wszystkim o czym można wiedzieć. Umie teleportować siebie i innych na własne życzenie.

Prawa AutorskieEdytuj

Jeśli chcesz go użyć w swojej historii, zapisz pytanie na dyskusji użytkownika BionicleFan

KonstruktorEdytuj

BionicleFan