FANDOM

Onuxiv

Onuxiv

Onuxiv to Hydruka należący do drużyny"Mistrzów cieni". Jego najlepszym kumplem jest Kovik.

HistoriaEdytuj

Onuxiv jako Hydruka nie miał swojego właściciela, więc zaprzyjaźnił się z Kovikiem, który był w takiej samej sytuacji. Kiedyś wpadli do energetycznego protodermis, dzięki czemu Onuxiv otrzymał niezwykłą siłę, ograniczoną moc grawitacji i pełną moc ziemi, zaś Kovik zyskał taką samą siłę, ograniczoną moc dźwięku i pełną moc lodu. Pewnego dnia gdy zbierali twarde powietrze do miotacza, zobaczyli dwóch Toa. Zaprzyjaźnili się i odtąd dwójka Hydruka towarzyszyła tym Toa w podróżach. Obecnie Onuxiv należy do drużyny "Mistrzów cieni". Jego właścicielem jest Toa Lumix. Razem z tym Toa dołączyli do drużyny Toa mającej odnaleźć Kule Żywiołów - 25 artefaktów, z czego jeden na żywioł.

Broń i umiejętnościEdytuj

Jako Hydruka Onuxiv nosi biologiczny miotacz powietrza i szczękę. Kiedy została założona organizacja "Mistrzowie cieni" jego kule twardego powietrza zostały zamienione na kule Zamor.

Oprócz tego posiada niesamowitą siłę, ograniczoną moc grawitacji i pełną moc Ziemi.

Prawa AutorskieEdytuj

Jeśli chcesz go użyć w swoich fanfickach, zapisz pytanie na encyklopedii bionicle na dyskusji użytkownika

BionicleFan

KonstruktorEdytuj

BionicleFan