FANDOM

Dirax to Toa Grawitacji z Metru Nui.
Dirax

Dirax

HistoriaEdytuj

Dirax jako Matoranin pracował w kopalniach Onu-Metru. Tak jak Xerol stał się Toa poprzez kamień Toa. Raz wykopał coś jak Lightstone, ale to był kamień Toa. Gdy stał się Toa, zyskał włócznię grawitacji świecącą w ciemności i Miotacz Midak z celownikiem optycznym. Gdy wrócił do Onu-Metru został zwerbowany do "Mistrzów cieni" przez Toa Lemona. On z kolei namówił do współpracy Lumixa, a razem namówili Xerola. Obecnie wraz z resztą drużyny planuje pokonanie Teridaxa.

Broń i umiejętnościEdytuj

Dirax jako Toa nosi włócznię Grawitacji która po naciśnięciu przycisku świeci w ciemności i miotacz Midak z celownikiem laserowym. Jego maska to Kanohi Ruru w kształcie Shelek - Maska noktowizor, tak więc mocy świecenia włóczni używa tylko gdy jest bez maski. Jego zdolność specjalna to czytanie w myślach. Stał się Toa w tym samym czasie co Lumix i Xerol. Ponieważ jest dość młody jako Toa, nie do końca nauczył się kontrolować swoje moce elementarne i moc specjalną. Działa to jak Suletu Kongu Inika, on nie mógł jej wyłączyć. Czasami przez to słyszy czyeś myśli i czuje się przez to zmieszany, a zarazem czasami wściekły, a czasami szczęśliwy.

Prawa AutorskieEdytuj

Jeśli chcesz go użyć w swoim FanFicku, zapisz pytanie na dyskusji użytkownika BionicleFan na encyklopedii bionicle

KonstruktorEdytuj

BionicleFan